Wielozadaniowa platforma pro-sprzedażowa z programem lojalnościowym


Navishopper jest pierwszą w Europie wielozadaniową platformą sprzedażowo-lojalnościową, która w jednym rozwiązaniu integruje aż dziewięć różnych funkcji i narzędzi, kluczowych z punktu widzenia wyników centrum lub sieci handlowej:
— program lojalnościowy (w aplikacji mobilnej oraz www),
— moduł konkursów specjalnych, kuponów cyfrowych oraz gier zakupowych i terenowych,
— panel analityczny dla Zarządcy oraz dla Najemców,
— moduł komunikacyjny (SMS, push, e-mailing),
— personalną mobilną nawigację zakupową (iBeacon technology).


Odzwiedź stronę

Lokalizacja i nawigacja wewnątrzobiektowa

TotalFinder


TotalFinder to wielozadaniowe rozwiązanie nawigacyjne złożone z kilku niezależnych modułów, gotowych do użycia razem bądź osobno. Na TotalFinder składają się:

  • wewnątrzobiektowa nawigacja w aplikacji mobilnej (technologia Beacon),
  • nawigacja webowa (np. strona www obiektu użyteczności publicznej, galerii handlowej),
  • nawigacja na urządzeniach dotykowych multi-touch,
  • opcjonalnie elementy prosprzedażowe (pushe rabatowe i promocyjne), program lojalnościowy,
  • elementy informacyjne (rozkłady jazdy, repertuar kina, POI itp.).

TotalFinder posiada centralny, zintegrowany systemem zarządzania treścią m.in. na www, urządzeniach dotykowych typu info kioski, w aplikacji mobilnej, itp. Rozwiązanie wyposażone zostało w generator map gotowych do wykorzystania w druku map i przewodników po obiekcie.

Wzrost sprzedaży i budowanie lojalności klientów

Mobilne programy lojalnościowe


Wiele programów lojalnościowych opiera się na posługiwaniu się kartami i katalogami nagród. Jeżeli klient uczestniczy w kilku programach, liczba takich kart w portfelu rośnie, a posługiwanie się nimi staje się coraz mniej wygodne. Wystarczy przenieść wszystkie te funkcje do jednej aplikacji mobilnej, która wpisuje się we współczesne trendy zakupowe.


Przygotowanie każdego z mobilnych programów lojalnościowych obejmuje:

  • przeprowadzenie dokładnej analizy
  • określenie grupy celowej oraz opracowanie koncepcji programu wraz z katalogiem korzyści i nagród
  • przygotowanie narzędzi oraz /b>strategii komunikacji z uczestnikami programu
  • opracowanie layoutu programu i zaadaptowanie go do wszystkich zaproponowanych narzędzi
  • wdrożenie programu lojalnościowego i zapewnienie zaplecza do jego obsługi
  • monitorowanie efektów programu lojalnościowego w czasie (sprzedaż, ilość rejestracji, ilość zdobytych punktów, wymiana punktów na nagrody, najbardziej popularne nagrody, etc.) za pomocą dedykowanych narzędzi analitycznych oraz wprowadzenie niezbędnych modyfikacji
  • realizację spersonalizowanej komunikacji z klientami za pomocą modułu marketingowego programu lojalnościowego

Mobilne programy lojalnościowej przyczyniają się do:

  • wzrostu sprzedaży (dzięki personalizowanym ofertom uczestnicy kupują więcej i częściej)
  • wzrostu zaangażowania klientów (nagradzanie klientów za zakupy i dodatkowe aktywności gwarantuje wzrost satysfakcji i wpływa na jakość doświadczenia zakupowego)
  • zbudowania unikalnej bazy danych, która stanowi źródło wiedzy na temat zachowań uczestników programu i daje możliwość oddziaływania na postawy klientów poprzez spersonalizowane akcje promocyjne

Przeglądasz stronę i już masz do nas pytania?

Podziel się nimi od razu.

  +48 530-981-875   |     kontakt@sigmainnovations.pl
Formularz kontaktowy