Navishopper jest pierwszą w Europie wielozadaniową platformą sprzedażowo-lojalnościową, która w jednym rozwiązaniu integruje aż dziewięć różnych funkcji i narzędzi, kluczowych z punktu widzenia wyników centrum lub sieci handlowej:
— program lojalnościowy (w aplikacji mobilnej oraz www),
— moduł konkursów specjalnych, kuponów cyfrowych oraz gier zakupowych i terenowych,
— panel analityczny dla Zarządcy oraz dla Najemców,
— moduł komunikacyjny (SMS, push, e-mailing),
— personalną mobilną nawigację zakupową (iBeacon technology).
TotalFinder to wielozadaniowe rozwiązanie nawigacyjne złożone z kilku niezależnych modułów, gotowych do użycia razem bądź osobno. Na TotalFinder składają się:
TotalFinder posiada centralny, zintegrowany systemem zarządzania treścią m.in. na www, urządzeniach dotykowych typu info kioski, w aplikacji mobilnej, itp. Rozwiązanie wyposażone zostało w generator map gotowych do wykorzystania w druku map i przewodników po obiekcie.
Wiele programów lojalnościowych opiera się na posługiwaniu się kartami i katalogami nagród. Jeżeli klient uczestniczy w kilku programach, liczba takich kart w portfelu rośnie, a posługiwanie się nimi staje się coraz mniej wygodne. Wystarczy przenieść wszystkie te funkcje do jednej aplikacji mobilnej, która wpisuje się we współczesne trendy zakupowe.
Przygotowanie każdego z mobilnych programów lojalnościowych obejmuje:
Mobilne programy lojalnościowej przyczyniają się do:
Podziel się nimi od razu.